خیریه آنلاین «همت دیده بان»

مکانی جهت معرفی نیازمندان واقعی. «همت اگر سلسله جنبان شود / مور تواند که سلیمان شود!»

خیریه آنلاین «همت دیده بان»

مکانی جهت معرفی نیازمندان واقعی. «همت اگر سلسله جنبان شود / مور تواند که سلیمان شود!»

این وبلاگ صرفا جهت معرفی نیازمندان واقعی از طریق خیریه های قابل اعتماد از دید بنده می باشند.
خیریه هایی که در این وبلاگ معرفی می شوند یا از دوستان بنده هستند که کاملا قابل اعتماد هستند و یا خیریه هایی هستند که بنده با آنها آشنایی دارم و از درستی کار آنها اطمینان خاطر دارم.
انشالله که این وبلاگ بتواند گامی هر چند کوچک در جهت کمک رسانی به نیازمندان واقعی بردارد به امید حق.
علی اقلیما

آخرین نظرات

هدف وبلاگ «همت دیده بان»

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ب.ظ

 « «متقین» کسانی اند که در آسایش و تنگی از اموال خود در راه خدا انفاق می کنند و خشم خود را فرو می برند و از لغزش مردم در می گذرند و خداوند نیکوکاران را دوست دارد. »

با سلام خدمت دوستان بزرگوارم

چند صباحی است که من باب وظیفه تصمیم گرفتم وبلاگی جهت معرفی نیازمندان به دوستان، آشنایان و همشهری هایم داشته باشم.

ممکن است که خیلی از ماها در کوچه و خیابان با افرادی مواجه شده ایم که از ما تقاضای کمک مالی می کنند و به علت جو بی اعتمادی که در جامعه وجود دارد بر خلاف میل خود از کمک به آنها امتتاع می ورزیم، چون واقعا نمی دانیم که اینها نیازمند هستند یا نه.

از طرفی دیگر در این مملکت واقعا افرادی وجود دارند که به نان شب شان هم محتاجند اما ما هیچ شناختی نسبت به آنها نداریم.

لذا بنده تصمیم گرفتم تا این فضا را ایجاد کنم تا بتوانم برخی از این نیازمندان که واقعا به کمک نیاز دارند را در اینجا به دوستان، آشنایان و همشهری هایم معرفی کنم تا در صورت تمایل شما هم در کمک رسانی به آنها سهیم باشید.

بنده مدتهاست که با برخی از دوستانم در شیراز آشنا هستم که در زمینه امور خیریه و کمک رسانی به نیازمندان فعالیت دارند.

همچنین با برخی از خیریه ها در تهران نیز آشنا هستم که از درستی کار آنها اطمینان خاطر دارم.

لذا سعی من بر این است که آیتم هایی که معرفی می شوند از خیریه ها و کانون هایی باشند که قبلا اعتماد آنها برای اینجانب به اثبات رسیده باشد.

به امید اینکه بتوانیم گامی هر چند کوچک در فقر زدایی و برپایی عدالت اجتماعی برداریم.

با تشکر قلبی

علی اقلیما

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۱
علی اقلیما

نظرات  (۲)

۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۸:۲۲ حسن اعتمادی فر
سلام اقلیما جون خوبی؟ خوشحال شدیم دمت گرم
پاسخ:
سلام حسن آقا
تشکر
سلام علی نقی جان دوست قدیمی
بسیار خوشحال شدم
انشالله در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشید.
با آرزوی قلبی

پاسخ:
سلام مجتبی جان
ممنون از لطفت
انشالله شما هم موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی